Tuesday, September 20, 2016

Surat 'cinta' dari penghuni homestay

Salam semua,

Pernahkah anda mendapat surat 'cinta'? Apakah perasaan anda bila mendapat surat cinta?..Rasa berdebar-debar kan..

Kitaorang pun mendapat surat 'cinta' dari penyewa homestay. Banyak kali..tapi kali ini yang paling 'rarelah'..siap tulis di atas kertas  dan diletakkan di atas meja..selalunya kitaorg dapat melalui sms dan whatsapp jer..

Terima kasih kepada penghuni homestay yang menginap di homestay Pauh Putra Arau Perlis dan homestay Tambun Tulang Arau Perlis..ada yang memuji perkhidmatan yang diberikan dan ada yang memberikan komen yang membina. Apapun, kami memberikan perkhidmatan yang ikhlas kepada anda untuk keselesaan anda. Maaf andai ada yang terkurang.

Jom lihat sebahagian surat-surat 'cinta' yang diterima..


Surat 'cinta' mengandungi penghargaan dan komen yang positif. Penyewa ini menyewa di Homestay Tambun Tulang pada bulan Julai 2016, dan menginap kembali pada bulan September 2016 dan akan kembali pada bulan Disember 2016. Panjang umur kita berjumpa lagi yer Kak Yah

Surat 'Cinta' mengandungi penghargaan menerusi whatsapp. Penyewa ini menyewa di Homestay Pauh Putra Arau Perlis 
Jaringan

Berikut tempat-tempat yang paling hampir dengan homestay ini. Maklumat lanjut sila klik

-Kompleks Beli Belah Padang Besar (15 minit)
-  Arau (5 minit), Simpang Empat (15 minit), Jejawi (15 minit),Padang Besar (15 minit),  jeti Kuala Perlis (20 minit), Kangar (25 minit), Wang Kelian (35 minit),Kodiang, Kedah (10 minit, Changloon, Kedah (15 minit).

Homestay Pauh Putra Arau Perlis


Hubungilah sekarang untuk tempahan homestay!:

Pn. Zairina   - 0174696110
Harga : 
RM140.00 (Hari Pertama) & 
RM130.00 (Hari Kedua & seterusnya)
Masa : 
Check In : 2.00 petang 
Check Out : 12 tgh hari



Berminat dengan lain-lain homestay?
Jom menginap di Homestay Tambun Tulang Arau, Perlis. 

Homestay Tambun Tulang Arau Perlis mempunyai pakej rumah teres 2 bilik, rumah 3 bilik dan rumah 5 bilik.  Maklumat lanjut, sila klik Homestay TambunTulang Arau Perlis 


( homestay arau, homestay kolej komuniti perlis, homestay kuala perlis, homestay matrikulasi perlis, homestay padang besar, homestay perlis, homestay uitm arau, homestay Ulu Pauh, homestay unimap, homestay universiti malaysia perlis, homestay universiti utara malaysia, homestay Sedhu ram pauh, homestay politeknik tuanku syed sirajuddin perlis, homestay Chuping Perlis, homestay berdekatan felda chuping homestay kuala perlis, homestay padang besar, homestay changlun, homestay bukit kayu hitam, homestay felda laka selatan homestay pauh perlis )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...