Tuesday, September 6, 2016

Homestay Pauh Putra Arau Perlis & Homestay Tambun Tulang Arau Perlis menjadi pilihan berbanding hotel. Mengapa?

Salam semua,

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah S.W.T di atas pemberian rezeki. Rezeki bukan sahaja dinilai melalui wang ringgit malah kesihatan yang baik, masa yang terluang dan sebagainya.

Alhamdulillah, rezeki homestay kami mendapat permintaan dari orang ramai yang mempunyai pelbagai urusan di Perlis. Homestay kami iaitu Homestay Tambun Tulang Arau Perlis dan Homestay Pauh Putra Arau Perlis. 

Homestay kini menjadi trend penginapan kerana kos yang lebih rendah, perkhidmatan yang lebih mesra dan keselesaan seperti berada di rumah sendiri berbanding dengan hotel.

TINGGAL DI HOMESTAY LEBIH MURAH
Bandingkan kos menginap di homestay dan hotel. 1 keluarga yang mempunyai suami isteri dan 4 orang anak memerlukan sekurang-kurangnya 2 buah bilik.

Kos  Homestay Pauh Putra Arau Perlis dan Homestay Tambun Tulang Arau PerlisRM140-RM120.00
Kos hotel RM100 X 2 buah bilik RM200.00

Penghuni dapat berjimat RM60.00-RM80.00 sehari sekiranya menginap di homestay. Pengiraan ini tidak termasuk caj-caj yang lain seperti dobi sekiranya menginap di hotel.

PERKHIDMATAN LEBIH MESRA & SELESA SEPERTI BERADA DI RUMAH SENDIRI

Sekiranya ada menginap di Homestay, perkhidmatan adalah lebih mesra & selesa seperti di rumah sendiri. Sebagai contoh anda boleh memasak di homestay tanpa gangguan, membasuh pakaian, seterika baju dan sebagainya. Bantal tambahan & toto turut disediakan. 

 Sekiranya menginap di hotel, perkhidmatan mesin basuh tidak disediakan di dalam bilik, ada sebahagian hotel tidak menyediakan seterika dan anda perlu seterika di luar bilik dan mesin basuh turut tidak disediakan.


Kemudahan memasak yang disediakan di Homestay Pauh Putra





Jaringan

Berikut tempat-tempat yang paling hampir dengan homestay ini. Maklumat lanjut sila klik

-Kompleks Beli Belah Padang Besar (15 minit)
-  Arau (5 minit), Simpang Empat (15 minit), Jejawi (15 minit),Padang Besar (15 minit),  jeti Kuala Perlis (20 minit), Kangar (25 minit), Wang Kelian (35 minit),Kodiang, Kedah (10 minit, Changloon, Kedah (15 minit).



Berhampiran Politeknik & UNIMAP Pauh. Biar gambar berbicara


Hubungilah sekarang untuk tempahan homestay!:
En. Ridzuan - 0124197357
Pn. Zairina   - 0174696110
Harga : 
RM140.00 (Hari Pertama) & 
RM130.00 (Hari Kedua & seterusnya)
Masa : 
Check In : 2.00 petang 
Check Out : 12 tgh hari

Berminat dengan lain-lain homestay?
Jom menginap di Homestay Tambun Tulang Arau, Perlis. 

Homestay Tambun Tulang Arau Perlis mempunyai pakej rumah teres 2 bilik, rumah 3 bilik dan rumah 5 bilik.  Maklumat lanjut, sila klik Homestay TambunTulang Arau Perlis 

 Ingin melancong ke Krabi Thailand? sila klik

( homestay arau, homestay kolej komuniti perlis, homestay kuala perlis, homestay matrikulasi perlis, homestay padang besar, homestay perlis, homestay uitm arau, homestay Ulu Pauh, homestay unimap, homestay universiti malaysia perlis, homestay universiti utara malaysia, homestay Sedhu ram pauh, homestay politeknik tuanku syed sirajuddin perlis, homestay Chuping Perlis, homestay berdekatan felda chuping, homestay murah di Ulu Pauh Arau Perlis homestay kuala perlis, homestay padang besar, homestay changlun, homestay bukit kayu hitam, homestay felda laka selatan homestay pauh perlis)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...