Thursday, May 26, 2016

Ramai menempah Homestay Pauh Putra. Anda bila lagi?

Salam semua,

Alhamdulillah. Sambutan yang diberikan untuk menginap di homestay kami ini amat menggalakkan. Rata-rata yang menginap kerana mempunyai urusan di Politeknik dan Universiti Malaysia Perlis (UNIMAP) 3 minit sahaja!, urusan kerja, melancong di negeri Perlis, ke Langkawi dan sebagai. 

Rata-rata amat berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan dan homestay kami juga unik kerana berada di dalam kawasan kampung dan anda boleh mengalami suasana aman, damai dan mengasyikkan.

Apa kata depa..

Ruang Tamu yang selesa
Dapur untuk memasak turut disediakan

Katil yang nyaman dan kemudahan penghawa dingin

Hubungilah sekarang untuk tempahan homestay!:
En. Ridzuan - 0124197357
Pn. Zairina   - 0174696110
Harga : 
RM140.00 (Hari Pertama) & 
RM130.00 (Hari Kedua & seterusnya)
Masa : 
Check In : 2.00 petang 
Check Out : 12 tgh hari

Berminat dengan lain-lain homestay?
Jom menginap di Homestay Tambun Tulang Arau, Perlis. 

Homestay Tambun Tulang Arau Perlis mempunyai pakej rumah teres 2 bilik, rumah 3 bilik dan rumah 5 bilik.  Maklumat lanjut, sila klik Homestay TambunTulang Arau Perlis 


( homestay arau, homestay kolej komuniti perlis, homestay kuala perlis, homestay matrikulasi perlis, homestay padang besar, homestay perlis, homestay uitm arau, homestay Ulu Pauh, homestay unimap, homestay universiti malaysia perlis, homestay universiti utara malaysia, homestay Sedhu ram pauh, homestay politeknik tuanku syed sirajuddin perlis, homestay Chuping Perlis, homestay berdekatan felda chuping )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...