Thursday, January 7, 2016

Homestay Pauh Putra (Ulu Pauh) Kini dibuka

Salam. 

Homestay Pauh Putra, Arau Perlis kini dibuka kepada orang ramai yang ingin menginap. Harga semalaman adalah RM140.00 (Hari pertama) dan diskaun hari ke-2 dan seterusnya (RM130.00). Homestay ini mempunyai 2 buah bilik dan 2 buah bilik air.

Homestay yang berkeluasan kecil ini mampu menempatkan 2-5 orang penghuni dalam satu-satu masa mengikut keselesaan. Walau bagaimanapun, pihak homestay tidak bertanggungjawab terhadap KETIDAKSELESAAN penghuni sekiranya melebihi dari 5 orang. Tidak boleh melebihi dari 8 orang.

Homestay ini mudah dicari kerana berdekatan dengan Politeknik Syed Sirajuddin dan UniMAPs Pauh. Homestay ini berada di Kg. Lalang, Ulu Pauh (Pauh Putra), Arau Perlis. 

Kg. Lalang ini berada di tepi Highway Changloon~Kuala Perlis. Berdekatan Politeknik & UniMAPs Pauh. 
















Hubungilah sekarang untuk tempahan homestay!:
En. Ridzuan - 0124197357
Pn. Zairina   - 0174696110
Harga : 
RM140.00 (Hari Pertama) & 
RM130.00 (Hari Kedua & seterusnya)
Masa : 
Check In : 2.00 petang 
Check Out : 12 tgh hari

Berminat dengan lain-lain homestay?


( homestay arau, homestay kolej komuniti perlis, homestay kuala perlis, homestay matrikulasi perlis, homestay padang besar, homestay perlis, homestay uitm arau, homestay Ulu Pauh, homestay unimap, homestay universiti malaysia perlis, homestay universiti utara malaysia, homestay Sedhu ram pauh, homestay politeknik tuanku syed sirajuddin perlis )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...